Victron Energy 3078 system ładowania samochodów elektrycznych
towar niedostępny

Opis
Victron Energy 3078 system ładowania samochodów elektrycznych
Gotowe zestawy fotowoltaiczne do ładowania samochodu Victron Energy dedykowane są do budowy w pełni autonomicznej stacji ładowania. Współpracują z każdym samochodem wyprodukowanym w Europie. Montaż i instalacja nie jest trudna i w przypadku instalacji jednofazowej może być wykonana przez nie wykwalifikowanego instalatora. Dla systemów trójfazowych zalecamy skorzystać z pomocy fachowca.
Proponowany zestaw fotowoltaiczny dedykowany jest do ładowania samochodów elektrycznych za pomocą nadwyżek energii z paneli fotowoltaicznych. Może również służyć jako magazyn energii dla domu ponieważ sam posiada akumulator LiFePO4 o pojemności 5 kWh. System oparty jest o renomowaną Holenderską markę Victron Energy oraz o Niemieckie panele Qcells.
System ładowania samochodów elektrycznych wyposażony jest w panele słoneczne o łącznej mocy 5,6kWp co realnie przekłada się na moc ok 5 kW podczas ładowania samochodu. Oznacza to, że przeciętny samochód elektryczny np Nissan Leaf z akumulatorem o pojemności 40kWh będzie ładował się w pełnym słońcu przez ok 8 godzin. W przypadku rozbudowy systemu o większą ilość akumulatorów możliwe jest ładowania samochodu nocą ze zgromadzonej energii w trakcie dnia.
System jest w pełni zarządzany przez internet za pomocą portalu Victron Remote Portal. Aplikacja jest bezpłatna i umożliwia zdalną konfigurację jak i monitoring pracy systemu nawet wiele lat wstecz. Na uwagę zasługuje fakt, że system jest w języku Polskim.
14x Panel słoneczny Q.Peak DUO M-G11 - 400W:
Dzięki opatentowanej technologii Q.ANTUM i zoptymalizowanemu połączeniu ogniw ze znacznie mniejszą liczbą szczelin, moduł ten zapewnia optymalną wydajność i uzysk. Samo zmniejszenie odległości między ogniwami słonecznymi Q.ANTUM poprawia wydajność nawet o 21,4%.
Q.PEAK DUO M-G11 został zaprojektowany z myślą o rzeczywistych warunkach. Przy niskim napromieniowaniu 200 W / m² nadal osiąga 98% swojej pierwotnej sprawności. Wydajność modułu słonecznego jest mierzona przy idealnym napromieniowaniu 1000 W / m².
Rama wykonana jest z zaawansowanego technologicznie stopu aluminium i posiada certyfikat na wysokie obciążenia śniegiem (6000 Pa) i wiatrem (4000 Pa).
- PARAMETRY TECHNICZNE: MIN. WYDAJNOŚĆ W WARUNKACH STANDARD, STC (TOLERANCJA +5 W/−0 W):
- Moc w punkcie MPP: 400 W
- Prąd zwarcia: 13.54 A
- Napięcie jałowe: 37.16 V
- Prąd w punkcie MPP: 12.90 A
- Napięcie w punkcie MPP: 31.00 V
- Efektywność: ≥ 20.8%
- PARAMETRY TECHNICZNE: MINIMALNA WYDAJNOŚĆ W NORMALNYCH WARUNKACH, NMOT²:
- Moc w punkcie MPP: 300.1 W
- Prąd zwarcia: 10.91 A
- Napięcie jałowe: 35.04 V
- Prąd w punkcie MPP: 10.16 A
- Napięcie w punkcie MPP: 29.54 V
- PARAMETRY MECHANICZNE:
- Wymiary (dł x szer x gł): 1692 x 1134 x 30 (łącznie z ramą) mm
- Szyba: 3,2mm termiczne wzmocnione antyrefleks
- Gniazdo: 53-101 mm x 32-60 mm x 15-18 mm
- Klasa ochronności: IP67, z diodami obejściowymi
- Waga: 21,2 kg
- Ogniw: 4mm² kabla; (+) > 1250 mm, (-) > 1250 mm
- Kolor ramy: czarny, aluminium anodowane
1x Regulator Smart Solar 450V/100A-Tr:
Sterowniki ładowania solarnego SmartSolar MPPT RS stanowią rozwiązanie firmy Victron dla instalacji składających się z dużej ilości układów połączonych paneli fotowoltaicznych ładujących baterie akumulatorowe 48 V prądu stałego. Urządzenie to doskonale sprawdza się w przypadku zarówno dużych instalacji bez dostępu do sieci elektroenergetycznej, jak i instalacji akumulatorowych połączonych z siecią.
Model 5,76 kW obejmuje szerokie spektrum sygnału wejściowego w zakresie 80-450 V prądu stałego, niezależne wejścia do śledzenia, pełną dołączalność, izolowane przyłącza FW, ekran wyświetlacza, w pełni programowalne parametry ładowania akumulatorów oraz aktywne chłodzenie. Nowa obudowa wykonana całkowicie z metalu oraz w pełni osłonięte połączenia elektryczne zwiększają bezpieczeństwo oraz pozostają w zgodzie z nowoczesnym wzornictwem najnowszych urządzeń firmy Victron.
Sterownikiem ładowania solarnego SmartSolar RS można sterować i monitorować zdalnie przez Bluetooth korzystając z aplikacji VictronConnect. Umożliwia to konfigurację i zarządzanie urządzeniem, dostęp do najważniejszych informacji na temat napięcia i natężenia prądu akumulatora i paneli FW, danych historycznych i trendów. Sterownik ładowania solarnego SmartSolar RS wyposażony jest w porty magistrali VE.Can. Umożliwiają one łączność z dodatkowymi urządzeniami VE.Can MPPT połączonymi ze SmartSolar RS.
- PARAMETRY:
- Napięcie akumulatora: 48 V
- Prąd znamionowy ładowania: 100 A
- Maksymalna moc ładowania: 5,8 kW przy 57,6 V
- Napięcie ładowania "absorpcja": ustawienie domyślne: 57,6 V (regulowane)
- Napięcie ładowania "float": ustawienie domyślne: 55,2 V (regulowane)
- Programowalny zakres napięcia: minimum: 36 V, maksimum: 60 V
- Algorytm ładowania: wielostopniowy adaptacyjny (regulowany)
- Czujnik temperatury akumulatora: w zestawie
- Maksymalna wydajność: 96%
- Konsumpcja własna: 15 mA
- SOLAR:
- Maksymalne napięcie stałe PV: 450 V
- Napięcie rozruchowe: 120 V
- Zakres napięcia roboczego MPPT: 80 – 450 V
- Liczba urządzeń śledzących: 2
- Max. Prąd wejścia operacyjnego PV: 18 A na tracker
- Max. Prąd zwarciowy PV: 20 A na tracker
- Maks. Moc ładowania na wyjściu DC: 4000 W na tracker , 5760 W total
- Maksymalna wielkość matrycy PV na jeden tracker: 7200 Wp (450 V x 20 A)
- Poziom awaryjny izolacji PV: 100 kΩ
- OGÓLNE:
- Zsynchronizowana praca równoległa: tak, do 25 jednostek z VE.Can
- Programowalny przekaźnik: tak
- Ochrona: odwrotna polaryzacja PV, zwarcie na wyjściu, nadmierna temperatura
- Transmisja danych: Port VE.Direct, port VE.Can & Bluetooth
- Częstotliwość Bluetooth: 2402 – 2480 MHz
- Moc Bluetootha: 4dBm
- Port analogowy/cyfrowy ogólnego przeznaczenia: tak, 2x
- Zdalne włączanie/wyłączanie: tak
- Zakres temperatury pracy: -40 do +60 °C (chłodzenie wspomagane wentylatorem)
- Wilgotność (bez kondensacji): maks. 95 %
- INNE:
- Materiał i kolor: stal, niebieski RAL 5012
- Kategoria ochrony: IP21
- Podłączenie akumulatora: sworznie M8
- Zaciski mocy Wejście PV: 2 16 mm2
- Waga: 7,9 kg
- Wymiary (h x w x gł): 440 x 313 x 126 mm
- Bezpieczeństwo: EN-IEC 62109-1, EN-IEC 62109-2
1x MultiPlus-II 48V 8000/110-100:
Urządzenie MultiPlus II umożliwia budowę zaawansowanych systemów fotowoltaicznych jakimi są magazyny energii. Dzięki swojej konstrukcji i współpracy i zewnętrznym licznikiem prądu elektrycznego może optymalizować pracę magazynu energii. Urządzenie MultiPlus zapewnia energię wtedy gdy elektrownia słoneczna nie pracuje np w nocy lub bardzo pochmurne dni. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musimy oddawać nadwyżek do zakładu energetyczno po zaniżonych stawkach a możemy je gromadzić do późniejszego użycia np w zaawansowanych akumulatorach LiFePO4. Urządzenie jest w pełni programowalne za pomocą aplikacji Victron Connect. Potrzebuje jednak podpięcia za pomocą interfejsu VE Bus lub może być zarządzane za pomocą przeglądarki internetowej i portalu VRM o ile zostanie wyposażone dodatkowo w jedno z urządzeń : CerboGX, VenusGX lub Color Control GX
- PARAMETRY:
- PowerControl / PowerAssist: tak
- Przełącznik transferowy: 100 A
- Maksymalny prąd wejściowy AC: 100 A
- INWERTER:
- Zakres napięcia wejściowego DC: 38-66 V
- Wyjście: napięcie wyjściowe: 230 VAC ± 2%, częstotliwość: 50 Hz ± 0,1% (1)
- Moc wyjściowa przy 25°C (3): 8000 VA
- Moc wyjściowa przy 25°C: 6400 W
- Moc wyjściowa przy 40°C: 5500 W
- Moc wyjściowa przy 65°C: 4000 W
- Maksymalna pozorna moc zasilania: 8000 VA
- Moc szczytowa: 15000 W
- Maksymalna wydajność: 95%
- Moc przy zerowym obciążeniu: 29 W
- Moc przy zerowym obciążeniu w trybie AES: 19 W
- Moc przy zerowym obciążeniu w trybie wyszukiwania: 3 W
- ŁADOWARKA:
- Wejście AC: zakres napięcia wejściowego: 187-265 VAC, częstotliwość wejściowa: 45 - 65 Hz
- Napięcie ładowania "absorpcja": 57,6 V
- Napięcie ładowania "float": 55,2 V
- Tryb magazynowania: 52,8 V
- Maks. prąd ładowania akumulatora (4): 110 A
- Czujnik temperatury akumulatora: tak
- OGÓLNE:
- Wyjście pomocnicze: tak (50A)
- Zewnętrzny czujnik prądu zmiennego (opcjonalnie): 50A lub 100A
- Przekaźnik programowalny (5): tak
- Ochrona (2): a – g
- Port komunikacyjny VE.Bus: do pracy równoległej (nie dotyczy modeli 8k, 10k i 15k) i trójfazowej, dalny monitoring i integracja systemu
- Port kom. ogólnego przeznaczenia: tak, 2x
- Zdalne włączanie/wyłączanie: tak
- Zakres temperatury pracy: -40 do +65°C (chłodzenie wspomagane wentylatorem)
- Wilgotność (bez kondensacji): maksymalnie 95%
- INNE:
- Materiał i kolor: stal, niebieski RAL 5012
- Kategoria ochrony: IP22
- Podłączenie akumulatora: cztery śruby M8 (2 plus i 2 minus połączenia)
- Przyłącze 230 V AC: śruby M6
- Waga: 42 kg
- Wymiary: 642 x 363 x 206 mm
2x Akumulator LiFePO4 Smart 100Ah 24V:
Akumulatory litowo żelazowo fosforanowe inaczej znane jako LiFePO4 firmy Victron Energy to najbardziej trwałe i odporne akumulatory na rynku światowym. Do tego cechują się wyjątkowa wytrzymałością oraz sprawnością. Akumulatory LiFePO4 to nawet 5000 cykli przy 20% rozładowaniu i 20 lat trwałości np przy zastosowaniu w kamperze. Na uwagę zasługuje dynamika ładowania. Gdy zwykły akumulator z końcem ładowania pobiera coraz mniej energii elektrycznej i ładuje się coraz wolniej akumulatory LiFePO4 ładują się tak samo z pełną mocą.
- PARAMETRY:
- Napięcie nominalne: 25,6 V
- Pojemność nominalna @ 25°C: 100 Ah
- Pojemność nominalna @ 0°C: 80 Ah
- Pojemność nominalna @ -20°C: 50 Ah
- Energia nominalna @ 25°C: 2560 Wh
- ŻYWOTNOŚĆ CYKLU (wydajność ≥ 80 % nominalnej):
- 80 % DoD: 2500 cykli
- 70 % DoD: 3000 cykli
- 50 % DoD: 5000 cykli
- ROZŁADOWANIE:
- Maksymalny ciągły prąd rozładowania: 200 A
- Zalecany ciągły prąd rozładowania: ≤100 A
- Napięcie końca rozładowania: 22,4 V
- Opór wewnętrzny: 1,6mΩ
- WARUNKI DZIAŁANIA:
- Temperatura pracy: rozładowanie: -20°C do +50°C, ładowanie: +5°C do +50°C
- Temperatura magazynowania: -45°C do +70°C
- Wilgotność (bez kondensacji): Maks. 95 %
- Klasa ochrony: IP 22
- ŁADOWANIE:
- Napięcie ładowania: między 14 V/28 V a 14,4 V/28,8 V (zalecane 14,2 V/28,4 V)
- Napięcie pływakowe: 13,5 V/27 V
- Maksymalny prąd ładowania: 200 A
- Zalecane ładowanie aktualny: ≤50 A
- INNE:
- Maksymalny czas przechowywania w 25°C: 1 rok
- Połączenie z BMSem: kabel męski + żeński z okrągłym złączem M8, długość 50cm
- Podłączenie zasilania (wkładki gwintowane): M8
- Wymiary (wys. x szer. x gł.): 197 x 650 x 163 mm
- Waga: 28 kg
1x Cerbo-S GX Monitorowanie fotowoltaiki:
Urządzenie Cerbo GX to zintegrowany punkt zarządzania wszystkimi urządzeniami firmy Victron Energy. Dysponuje wieloma portami Ve.Direct oraz VE.Bus a także portami do monitorowania poziomu cieczy np w zbiorniku z wodą. Dodatkowo umożliwia monitorowanie system za pomocą portalu VRM i komunikację za pomocą tradycyjnego złącza Ethernet lub WiFi. Opcjonalnie możliwa jest komunikacja poprzez aplikację Victron Connect zainstalowaną w telefonie i protokołem BlueTooth. Opcjonalnie umożliwia dołączenie wyświetlacza dotykowego GGX touch 50 i prezentację wyników na kolorowym wyświetlaczu. Najważniejszą zaletą jest wszechstronność, kompatybilność ze wszystkimi urządzeniami Victron Energy z portem VE.Direct lub VE.Bus i łatwość konfiguracji.
Uwaga : wersja Cerbo-S GX nie posiada obsługi złącza BMS-CAN.
- Parametry:
- Napięcie zasilania: 8 – 70 V DC
- Montaż: ściana lub szyna DIN (35mm)
- Porty łączności:
- VE.Porty bezpośrednie (zawsze izolowane): 3
- VE.Bus (zawsze izolowany): 2 równoległe gniazda RJ45
- VE.Can: tak - nie izolowane
- Port BMS-Can: nie
- Inne:
- Rezystancyjne wejścia poziomu paliwa w zbiorniku: 0
- Wejścia czujników temperatury: 0
- Wejścia cyfrowe: 4
- Wymiary: 78 x 154 x 48 mm
- Zakres temperatur roboczych: -20 do +50°C
- Bezpieczeństwo: IEC 62368-1
- EMC: EN 301489-1, EN 301489-17
- Motoryzacja: ECE R10-6
EV Charging Station 22kW / 7,3kW Stacja ładowania samochodów elektrycznych:
Stacja ładująca EV o dużej mocy 22kW ma możliwości pracy jedno i trójfazowej. Zapewnia maksymalnie 22 kW prądu przemiennego w trzech tryb fazowy lub 7,3 kW w trybie jednofazowym. Dedykowana jest do ładowania samochodów elektrycznych z europejskim gniazdem za pomocą nadwyżek z elektrowni słonecznej a także ze wcześniej zgromadzonej energii w akumulatorach LiFePO4 lub bezpośrednio z sieci elektrycznej. Każde źródło można wybierać indywidualnie. Komunikacja dzięki modułowi Wi-Fi: 802.11 b/g/n do konfiguracji i monitorowania. Wewnętrzny moduł Wi-Fi można skonfigurować w trybie punktu dostępowego lub w trybie stacji zarówno dla konfiguracji początkowej jak i monitorowania. 4,3-calowy ekran dotykowy LCD do monitorowania i sterowania jest wbudowany w urządzenie. Pierścień świetlny do szybkiego przeglądania stanu urządzenia jest w pełni programowalny.
+ VE.Bus BMS V2 i wszelkie akcesoria niezbędne do montażu*
*system nie zawiera konstrukcji montażowej paneli PV
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)



